Blog > Komentarze do wpisu

Nowojorskie impresje 570... czyli - bank na Brooklynie niezdobyty...

Panie i Panowie! Wielka rywalizacja sportowa, walka o rząd dusz w mieście świateł z pewnym opóźnieniem rozpoczęta. I to z dużą pompą. Przytupem i kankanem. Bomba poszła. Szkoda, że przez Kaśkę ten mecz się opóźnił - zniknął gdzieś ten naturalny hype związany z początkiem sezonu, ale jakościowo to spotkanie było dzięki temu lepsze, bo co by nie powiedzieć jesteśmy już od miesiąca w rytmie rozgrywek.

Hala Barclay's przedstawiona została z takiej perspektywy kamery, że miało się wrażenie, że zawodnicy walczą na boisku zbudowanym na podstawie płyty tramwaju, wąsko, wszyscy stłoczeni, brakowało jeszcze konduktora. Lakierowany czarny paint był tak ubrudzony, że Rurek z TVN miałby ciepło gdyby K. Durczok to zobaczył. Do tego ten parkiet ułożony został w taką jodełkę na modłę stołówki wczasowej w domu FWP "Biała Mewa". Zabawne w pierwszej chwili wydawało się, że to BKN grają na wyjeździe, bowiem entuzjazm sympatyków NYK był przytłaczający. Potem wraz z meczem publiczność przechrzciła się powoli, acz systematycznie skandować „Brooklyn, Brooklyn”. Co można rozumieć dwojako.

BKN – nosili przez całe offseason siaty z Tesco bo zrobili się potwornie silnoręcy i właściwie na każdej pozycji są fizycznie w stanie zdominować dowolną pierwszą piątkę w tej lidze liczbą kilogramów i atletyzmu. Przypominają obwoźny sklep mięsny. Brook Lopez wygląda jakby coś zjadł przez te wakacje i to coś jest mierzone wiadrami. Kiedy biega nieodmiennie przypominana mi Gammorreanina z pałacu Jabby. Jedno ramię wychyla się przy każdym kroku o tak spokojnie o półmetka. Facet wygląda jakby chodził po jakimś grzęzawisku. J. Wallace ze swoją muskulaturą jest z pewnością bożyszczem środowisk spod tęczowej flagi i posła Giżyńskiego, D. Williams ma konsystencję dmuchanego ryżu co sprawia, że Felton wygląda przy nim jak ofiara programu "Pokonałem otyłość przez ipon". Joe Johnsona też trudno nazwać wiotką w biodrach Barbie, a Kris Humpries ma muskulaturę człowieka, który jest w stanie ciągnąć wóz drabiniasty zapakowany całą rodziną Kardashianów.  Do tego jest krępy K. Bogans, dorabiający wieczorami, jako wykidajło w barze Skoda, A. Blatche, który może za bardzo poszedł w opływowość i aerodynamikę bolidu F1, ale też jest człowiekiem, którego łatwiej przeskoczyć niż przepchnąć, a R. Evans wygląda na takiego, z jedną ręką powstrzymałby pędzące TGV. Może tylko ten Childress taki niewinnie chłopięcy, ale nadrabia fryzurą... Naprawdę na tym Brooklynie powstał jakiś nieprawdopodobny kult perwersyjnej siły. Można tego nie doceniać i lekceważyć. Ale na koniec to ta siła w wielomeczowej konfrontacji zrobi różnicę.

Upieram się, że BKN są obecnie per saldo mocniejsi kadrowo niż NYK. Nie chcę przez to powiedzieć, że BKN są lepszą drużyną, ale w konfrontacji sąsiedzkiej w PO postawiłbym jednak na nich. Nawet obecność Kidda i STATa nie zmienia tej oceny. Z tą jedną różnicą, że Melo jest tylko jeden i gra w Knicks (już mało kto dziś pamięta, że przez chwilę był w okolicach Nets). Melo factor jest jedynym powodem dla, którego nie można powiedzieć, że BKN są zdecydowanie lepsi. BKN nie ma zawodnika tego formatu, klasy i o takim białym uzębieniu. Joe Johnson choć wielkim jest/był druidem łowcą, to może Melo, co najwyżej podjazd odśnieżyć. Co nie oznacza, że BKN nie mają wielu zatrzymań na Anthony’m. Wczoraj męczyli go wszyscy, tłamsili choć z niewielkim skutkiem. Głębia tego mobbingu ukazała się w ostatniej akcji w OT, która miała jeszcze jakieś znaczenie dla wyniku spotkania, kiedy z help defence przyczłapał z balkonikiem Jerry Stackhouse (bohater wśród zgromadzonej geriatrii).

Ten mecz był jak spotkanie w PO. Siła fizyczna, poświęcenie, effort. Rwał się. Dramatyzował. Elektryzował. Nie był piękny. Gładziutki jak whisky z wermutem. Był na kontakcie. Maksymalne wychylenie wyniku to 7 pkt. w każdą ze stron. To, że BKN wygrali to było jak rzut monetą. Jeżeli ta tendencja się utrzyma przez 2-3 lata będziemy świadkami być może jednej z najbardziej medialnych konfrontacji NBA.

Kluczem do sukcesu BKN było wyłącznie przez R. Feltona. Ograniczenie do minimum jego arsenału ofensywnego i uniemożliwienie mu dogrywania piłki. Proste? Może właśnie ten mecz pokazał wartość Kidda i przewagę jaką jednak daje na boisku dla ball movement. Ray Prosiaczek jest solidnym rzemieślnikiem, i jak bardzo jest to rzemiosło pokazuje zestawienie z artystą D-Willem. Od razu widać, że jeden odlewa coś z gotowej formy a drugi tworzy wszystko sam ręcznie. Gdyby nie erupcja T. Chandler ten mecz powinien skończyć się pogromem.

C. Anthony - jest tak istotnym aktywem i jedyną realną opcją w ataku, że zasadniczo spędził na parkiecie 50 min. Anthony nie jest wielkim atletą, a więc nie sądzę, żeby wytrzymał zbyt długą jazdę na pełnych obrotach. Jeżeli trener Woodson go zajeździ to w lutym/marcu Pixar nakręci czwartą część filmu "Gdzie jest Melo?" Cudownie było patrzeć jak ten kpiarski uśmieszek człowieka Colgate'a, pokazujący luz, lekceważenie na koniec zamienił się minę dziecka któremu mamusia odmówiła czekolady. Moim zdaniem sędziowie i tak sa w stosunku do niego zbyt pobłażliwy. On prawie w każdej akcji jest na pograniczu faulu w ataku. Nabrał jakiejś dziwnej maniery robienia ręką niekozłującą takiego ruchu jakby chciał pokazać kryjącemu Pałac Kultury. Kto wie? Gdyby trafił, któryś z niecelnych sześciu rzutów wolnych... We wczorajszym spotkaniu zasłużył na pseudonim Unanswered.

K. Thomas - Aramis miał 7 min. epizod w czasie, którego pokazał, że wszystko, co dobre już tylko było i stało się ulotnym wspomnieniem. Drzewa umierają stojąc.

T. Chandler-  Turcy w 1453 r. nigdy by nie zdobyli Konstantynopola, gdyby Paladyn stał na flankach. Nie daliby rady. Odeszliby podkuliwszy ogony i zagryzając w bezsilności filcowe czapki. Morderca sierot dzieci i starców. 28 pkt. Rekord kariery. Wykrzyczał całej publiczności osmolonych zdrajców - tu jest Polska.

R. Brewer - zaczynam tęsknić za L. Fieldsem. To naprawdę nie jest komplement Ronnie. ..

R. Felton - zagryziony, zadeptany, wbity w parkiet. Jeżeli ktoś uważał, że Felton puka już do klubu Top 10 PG tej ligi to po tym meczu wyraźnie widać, że on nawet nie dosięga do drzwi przez, które ktoś miałby go tam wpuścić. Jest tylko petentem z teczką na gumkę. Trzeba go podsadzić, żeby mógł spojrzeć przez wizjerek jak się bawią kuleczkami starsi chłopcy. Za ten mecz będzie musiał przeprosić. Sumitować się i posypać głowę popiołem. Wiewiór dziś nie żarł. Miał szczęście, że HOU dziś nie grają... Gwoździem do trumny byłby fenomenalny mecz J. Lina... i otwarcie tego bardzo rozwojowego wątku porównawczego... Cóż to jest prosty przepis na NYK. Urwać mu głowę, hamować Melo i pilnować reszty, a następnie kierować ich w rządku do wyjścia...

R. Wallace - Portos był waleczny, ale w krzyku nieskuteczny. Wrzaskiem meczu jeszcze nikt nie wgrał. Nadmierne rozwieranie paszczy, jest na ogół przejawem braku jakichkolwiek argumentów. Tych Rysiu miał wczoraj nie za wiele.

J.R. Smith - wraca, ze swoją grą do przynależnego mu miejsca – istoty, po którąsięga się tylko wtedy gdy zawiodły już wszystkie racjonalne rozwiązania i konieczna jest ingerencja zjawisk paranormalnych.

P. Prigioni - 11 min. komory tlenowej R. Feltona.

M. Camby - Atos jest fizycznie nieprzygotowany do gry. Nie da się już oszukać wieku. Nie ma szybkości, skoczności, zwrotności. Jest mit. Ale on już dawno upadł. I butwieje obrośnięty mchem.

S. Novak - nadaje słowu "dno" nowe semantyczne znaczenie. W encyklopedii obok desygnatu słownego tego pojęcia jest już jego zdjęcie.

J. White - kolejny komunijny wytęp.

J.Kidd - kompletnie się rozkleił. Że tak przeciwko dawnym kolegom. To nie koleżeńsko. Chciał nawet założyć czarny trykot. R. Wallace musiał go doprowadzić do porządku i dał mu klasa. Z czego wzieły się back spazmy dolnej części pleców...

---

Miałem wczoraj wieczorną operatywkę z Maćkiem Kwiatkowskim o tym spotkaniu, który wyłożył mi swoją topografię Nowego Jorku i jak zwykle uświadomił mi kilka istotnych szczegółów, które umykają mojej niekoszykarskiej percepcji. Cześć z powyższych spostrzeżeń jest refleksją tej rozmowy. Dzięki Mac.

Maciek ma rację, że ten mecz niczego nie zmienia, choć historycznie otwarcie konfrontacji jest na 1-0 dla Czarnych Koszul.

wtorek, 27 listopada 2012, znykajacy

Polecane wpisy

Komentarze
Gość: Mac, *.olsztyn.mm.pl
2012/11/27 11:32:19
"Głębia tego mobbingu ukazała się w ostatniej akcji w OT, która miała jeszcze jakieś znaczenie dla wyniku spotkania, kiedy z help defence przyczłapał z balkonikiem Jerry Stackhouse (bohater wśród zgromadzonej geriatrii)"

Hahaha...
-
Gość: lowrider69, *.giga-komputer.pl
2012/11/27 11:52:17
Ja padłem w przerwie dla mnie ten mecz jest wygrany:D

My nie mamy kim grać pod koszem!!!!! To jest ten ból, Tyson i później długio długo nic.... i dopiero trzej muszkieterowie ehhh.
Do następnego. GO NYK`s GO!!!!!
-
2012/11/27 12:27:15
Fajna impresja, porównanie do rzutu moneta trafiło w sedno.
Może jakby Woodson dał trochę odpocząć Melo to nie skończyłby spotkania z 0/6 z gry, nietrafionych wolnych. Ale nie ma co płakać nad rozlany mlekiem. Przed meczem spodziewałem się z racji słabej dyspozycji Chandler'a pewnego zwycięstwa BKN, a graliśmy przecież bez Shumpert'a, Kidd'a, Amare?(przy okazji każdej jego przerwy na początku mam etap, że to dobrze dla nas, a z każdym kolejnym dniem jestem w stanie sobie wyobrazić go produktywnego, jednak kiedy wraca...wiadomo co się dzieje).

Teraz mecz z Milwaukke i po Harden'ie oraz Mayo znów nie mamy odpowiedzi na ich sg. Shumpert wróć! :)
-
2012/11/27 12:28:49
Kuba zostaw tego Shumperta. On nie SKACZE!!! Jest już grudzień...
-
2012/11/27 12:50:01
Do PO jeszcze czas, ale zupełnie serio, na wiele niestety nie liczę.
-
2012/11/27 12:54:08
Z racji braku Shump'a poflirtowałbym z Delonte West'em(dla Ciebe też byłaby to nie lada gratka), ale to raczej tylko osobiste pragnienie :)

-
Gość: kuba86, *.dynamic.chello.pl
2012/11/27 12:57:02
Jest kicha, zaczyna się wkradać niepokój ( przynajmniej u Mnie). Po niedzieli terminarz staję się bardzo trudny, kolejno: BOBKI, Miami, Chicago, Denver, Brooklyn, LAL,(tu gdzieś wróći Stat) Houston, Brooklyn. Wczoraj totalnie piłka nie chodziła, ileż to akcji było ISO-Melo i jumper albo steep back..... Im bliżej było końca meczu tym Melo coraz bardziej grał w pojedynkę przez ręce. Chandler??, nie spodziewałem się tego kompletnie. To jak bronił B.Lopeza 1vs1 B.L dostawał już prawie szału. no i te dobitki wjazdów Feltona. Nie mogliśmy kompletnie wykreować sobie pozycji do rzutów za trzy i w dodatku ten Jerry Stackhouse nas pokarał. Co gorsza zaczyna się syndrom zeszłego sezonu kontuzje, Amare coraz bliżej a tu nie ma powoli kim bronić na obwodzie( jeśli potwierdzi się że Brewer będzie musiał dłużej spocząć ). Shumpert to może w lutym powróci, przynajmniej tak myślę. Camby - niby gra ale bardzo krótko, Sheed- jego selekcja rzutowa zwłaszcza za trzy przyprawia mnie o palpitację serca... Najważniejsza sprawa gdy nie idzie Feltonowi lub JR nie mamy innej opcji w w ataku. Ja wierzę w Stata i czekam na niego jak na zbawcę :D, dla drugiego Unitu oczywiście :). Novak wczoraj dostał takie ciastko w dogrywce i ledwo do obręczy doleciało ( on jest dobry ale na mecze gdy już jest po wszystkim, patrz Detroit). To tyle ode mnie jak Wiernego Fana NYK. Pozdro.
-
Gość: mariu7, *.tktelekom.pl
2012/11/27 13:50:16
meczyk interesujący i cały czas na styku,jestem ciekaw jak to bedzie , kiedy wróci Amare (on i Majdan chyba mają tego samego stylistę - czapka niewitka).
Miałem nieodparte wrażenie ,że Knicksi mimo wszystko przegrają w tym meczu.Głównie dlatego,żę Felton nie był tego dnia Feltonem z bieżących rozgrywek. Wręcz katastrofalna skuteczność .Novak , ktorego poczynania zawsze z największą ciekawością śledzę zagral jak manekin z domu towarowego .Nie potrafił nawet ustawić się na tej swojej pozycji do rzutu. Do tego wszystkiego Brewer pod koniec spotkania musiał policzyć swoje palce-ciekawe jak poważny jest jego uraz.Pozdro.
-
Gość: 2_D, *.isp.tvkg.net
2012/11/27 14:42:22
"Mac" masz rację :)))

"Głębia tego mobbingu ukazała się w ostatniej akcji w OT, która miała jeszcze jakieś znaczenie dla wyniku spotkania, kiedy z help defence przyczłapał z balkonikiem Jerry Stackhouse (bohater wśród zgromadzonej geriatrii"

txt sezonu 12/13
-
Gość: Świeżak, *.skarzysko.vectranet.pl
2012/11/27 14:48:23
Zastanawiałem się może z pół spotkania czy Felt będzie to w stanie dzis popsuć... No i się stało:) Pociesza mnie fakt, że 3/19 na co dzień się nie wykręca. Spora cześć tych spudłowanych rzutów była z niezłych pozycji, co tylko pokazuje, że to był po prostu beznadziejny pojedynczy (oby) mecz jego wykonaniu. Co do Sheeda to się zgodzę, chyba za mocno uwierzył w swoją rolę i rzut. No i jakby nie patrzeć, nie było by rozmowy, gdyby Melon trafił game winnera:) Jeżeli chodzi o samo BKN... Mam wrażenie, że mają kompleks młodszego brata. Zdolny, ale zawsze za starszym rodzeństwem i już tak pewnie zostanie, pojedynczy mecz tego nie zmieni. Moim marzeniem jest seria PO z nimi.
-
Gość: bart, *.net.stream.pl
2012/11/27 17:10:51
Nets wygrali obroną. Ograniczenie Feltona oraz całego obwodu, dobra robota sztabu. Widać braki pod kosze, bo poza Melo (Chandler takie mecze w ofensywnie nie ma za często, więc go nie liczę) nie ma nikogo. Wallace powinien częściej iść na post'a gdyż jego rzuty powoli działają na nerwy. Nie rzuca może takich cegieł, ale nie jest snajperem za łuku, by to robić hurtowo, jak Novak, który poza rzutem za 3 nic nam nie pokaże (BTW jaki był szok w jego oczach gdy trafił rzut po dryblingu). Mimo wielu przeciwności mecz był udany, dość wyrównany. Szkoda tej końcówki, gdyż bodajże minutę do końca mieliśmy 3 albo 2 punkty przewagi. Jednak gdy nie ma ball movement wtedy gra kuleje, zostaje praktycznie izo-Melo lub pick'n'roll Felton-Chandler. W ostatniej akcji powinniśmy szukać kogoś innego, Melo nie czuł rzutu, lepiej było rozrysować akcję dla Novaka.
PLOTKA P.Gasol podobno ma być wytransferowany do NYK za STATA. Ile w tym prawdy nie wiadomo, choć mało mi się to prawdopodobne wydaje. Jeśli Lakersom zależy na jeszcze gorszej obronie to STAT będzie idealny. Wydaje mi się, że Lakers znów zaskoczą i zdenerwują przy okazji i ściągną J.Smitha.
A tak dla osłody, humorystyczny akcent z Kiddem w roli głównej.
sportowybar.pl/735/
-
2012/11/27 18:10:24
Gasol za Stat'a. Zbyt piękne, żeby było prawdziwe. Wtedy bym już w pełni serio podszedł do myśli zdetronizowania Miami :)
-
Gość: bart, *.net.stream.pl
2012/11/27 19:40:37
Gasol przecież gra teraz słabo. Nie można powiedzieć by byłby świetnym wzmocnieniem, ale bardziej go widzę na pozycji PF niż STATA. Jego obrona, asysty, umiejętność dostosowania do systemu, zagrywek i sytuacji byłaby pomocna. Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale nie ma co za bardzo na to liczyć.
-
2012/11/27 19:51:11
Wypalił się i tyle, musi odejść, bo w LA teraz się tylko kisi. Ten trade wcale nie jest taki głupi dla obu stron, i gdyby kontrakt Stat'a był ważny np do końca przyszłego sezonu to byłbym w stanie w te rewelacje uwierzyć.
-
Gość: lowrider69, *.internetdsl.tpnet.pl
2012/11/27 20:40:01
Czy LAL wykorzystali już amnestię?
-
Gość: dannyboj84, *.c0.msk.pl
2012/11/27 21:11:12
Trade Amare za Gasola?Czy ktoś kiedykolwiek widział Lakers w roli filantropa?Przecież jeśli oni już Hiszpana za kogoś zhandlują to na pewno nie za gościa, który ma problemy zdrowotne, nie broni, nie walczy na tablicach a jego efektywność w ataku poleciała w dół.Zresztą minął dopiero miesiąc rozgrywek, Lakers w tym czasie całkowicie musieli przestawić swój tryb gry więc handlowanie kimś po takim czasie byłoby pośpieszne i nierozsądne.Do trade deadline są jeszcze 3 miesiące i pewnie LAL przez część tego czasu będą starali się wpasować Gasola w schematy D'Antoniego.Nikt go nie wymieni za kota w worku jakim na ten moment jest Stat.
-
Gość: Erwin3m, *.ists.pl
2012/11/27 21:44:33
Po 1 gdyby Gasol dostawał piły w post to inaczej teraz o nim byśmy rozmawiali, błagam, tak wytrenowany w manewrach podkoszowy lwią część ofensywy pożytkuje na rzuty z 6-7 metra? Bitch please. Po 2 jak się okazało Gasol gra przemęczony, a na dodatek z kontuzją. Wątpię, żeby LAL sprezentowało Knicksom taki prezent.
-
2012/11/27 22:17:13
No właśnie te okrzyki "brooklyn, brooklyn" jak dla mnie były wykrzyczane przez sympatyków NYK i na bazie posiadanej wiedzy miały charakter wyśmiewczy.
-
2012/11/27 22:27:28
"On prawie w każdej akcji jest na pograniczu faulu w ataku. Nabrał jakiejś dziwnej maniery robienia ręką niekozłującą takiego ruchu jakby chciał pokazać kryjącemu Pałac Kultury." patrz (może trochę w mniejszym stopniu) LBJ
-
Gość: Andree, *.net.stream.pl
2012/11/27 22:50:36
Schump nie skacze, ale przy ławce prezentuje się klasowo :D Ten flattop mnie rozpieprza po prostu. Kiedy siedzi to jego głowa może robić za stołek dla napojów izotonicznych.

Ciekawe były hokejowe zmiany Woodsona, do ataku Novak, a do obrony Brewer. To jakaś nowa jakość, może to opatentuje :)
-
2012/11/28 08:22:12
zNYK chyba Cie troche ponioslo jezeli D.Williams i Lopez sa napakowani to ja waze 60 kilo z lozkiem i to jak zmokne!
Ten mecz absolutnie niczego nie odzwierciedla.Knicks sa lepsi,kadrowo równiez.Tradycyjnie mamy pecha z kontuzjami i (Kidd,Brewer),także to zawazylo o przegranej.
-
Gość: lowrider69, *.giga-komputer.pl
2012/11/28 08:35:44
Dokładnie, zgodze się ze Stefciem, że ten mecz pokazał że pomimo tylu braków jesteśmy dobrzy.

Właśnie zmęczyłem LAL-IND i nie daj boze aby Gasol miał u nas grać. Całe to LAL jest cienkie a mina D`Antoniego jesszcze lepsza.
Pozdrawiam ludzi małej wiary ;)
-
Gość: Andreee, *.dynamic.gprs.plus.pl
2012/11/28 08:40:56
Do kolegi Stefana: ściągnij różowe okulary i popatrz normalnie na świat. NYK lepsi kadrowo... Ciekawe gdzie. Antony i Chandler to są dwie postacie, które ciągną ten zespół i tylko tutaj jesteści lepsi. Na PG,SG,PF lepsi są BKN. W dodatku ławkę też mają ciekawszą. No chyba, że uważasz JR'a jako sithx mana roku, a Novaka i resztę szrotu za wartościowych zmienników :D Na prawdę, trochę obiektywizmu kolego Stefanie
-
2012/11/28 08:56:45
No tak jak J,R gral swietnie na poczatku sezonu to przymierzany byl do nagrody najlepszego 6 gracza teraz gdy ma troche gorsze mecze to juz szrot to samo z Novakiem jak walil troje jedna po drugiej to byl uwazany za najlepszego strzelca za 3 w lidze teraz szrot bo ma gorsze chwile.Ludzie jak chorągiewki.
-
2012/11/28 09:04:03
Stefan musisz zacząć oglądać mecze na większej rozdzielczości.
-
2012/11/28 09:12:02
Ławka BKN lepsza od ławki Knicks, taaaaaak.
Ten zarzut braku obiektywizmu akurat w tym przypadku jest po prostu śmieszny.
Andreee, uzasadnij proszę w czym rezerwowi Nets są lepsi od rezerwowych Knicks.
-
Gość: lowrider69, *.giga-komputer.pl
2012/11/28 09:14:31
kuźwa tylko Netsi grali całym garniturem zębów a u nas prawie wszystkie mleczaki wypadły z gry!
-
2012/11/28 09:17:47
zNYK dla Twojej wiadomosci jesli nie jestem w pracy to mecze ogladam na 50'' w jakosci HD.Takze jesli chodzi o budowe to taki Deron wygkada przy mnie jak male dziecko oczywiscie jest sporo wyzszy ale tak dla porownania mam 182 cm i 114 kg.wagi.
-
Gość: Andreee, *.dynamic.gprs.plus.pl
2012/11/28 09:46:46
Stefan (mam nadzieję, że nie urażę bezpośredniością) ja nie napisałem, że JR to szrot. Akurat Smitha bardzo lubię i on zazwyczaj daje potrzebnego kopa z ławki. NA sixth mana roku nie ma szans bo nie przeskoczy Crawforda, nie ma takiej opcji. Co do Novaka to jest to szrot czy tego chcesz czy nie :) Nie zmieni tego fakt, że gość zazwyczaj ciska trójki jak opętany. Jego problem polega na tym, że poza trójka nie ma nic. Zupełnie nic, zero. A reszta ławki, co tu komentować. Widzisz dobrych zmienników? Takich którzy nie muszą chodzić o lasce i na prawdę potrafią grać w kosza na wysokim poziomie. Odpowiedz mi proszę
-
Gość: lowrider69, *.giga-komputer.pl
2012/11/28 09:53:27
jakby wszyscy byli zdrowi to NYKsi moga grac: iman, jr, ronnie, sheed, stat a to juz by byla niezla druga piatka co?
-
Gość: Andreee, *.dynamic.gprs.plus.pl
2012/11/28 09:55:40
Kuba, możesz także odnieść się do mojego postu powyżej. Dopiero teraz zauważyłem twój wpis. Ławka BKN jest lepsza niż ławka NYK. Przynajmniej na ten moment. Masz w NYK na ławce kogoś wartościowego oprócz JRa (ostatnio robi więcej złego niż dobrego)?

W BKN rządzi Evans, który po prostu niszczy na tablicach. Gdyby gość dostawał 25-30 minut na mecz to by notował średnio 20-25 zbiórek :D Rewelacyjna energia z ławki. Stackhouse pomimo swojego wieku pokazał, że dalej potrafi. Bogans też wnosi sporo fajnej energii z ławki, a to zagra w obronie dobrze, a to coś dorzuci za 3. Blatche cały czas szuka przełamania, a możliwości ma bardzo duże. Nie wiem tylko dlaczego nie gra Brooks, który w tamtym sezonie był rewelacyjny. No i jest jeszcze Watson na PG, który rewelacją nie jest, ale na pewno lepszy niż rookie Prigioni :D

Teraz ty mi napisz Kubo w czym ławka NYK jest lepsza od ławki BKN.
-
2012/11/28 09:56:08
CJ Watson > Prigioni
Blatche > Wallace
Evans > Camby
Bogans > Novak
Brooks > JR Smith
-
2012/11/28 09:56:10
Wiesz ja z regoly nigdy nikogo do niczego nie przekonuje takze jeżeli nie widzisz wartosciowych zmiennikow na lawce Knicks to Twoja sprawa.
-
2012/11/28 10:01:28
AAACH Stackhouse mowisz potrafi?A to nie jest koles ktory chodzi o lasce?!Czy sie myle ze tylko ci ktorzy graja w Knicks sa starzy i beznadziejni i nic nie potrafia.Zaloze sie ze gdyby W/W gral w Knicks bylby wlasnie tak postrzegany a tu jeden mecz mu raptem wypalil i z miejsca jest juz pelnowartosciowym weteranem ktory zaraz lige zwojuje!
-
Gość: Andreee, *.dynamic.gprs.plus.pl
2012/11/28 10:02:11
lowrider, rozmawiamy o sile ławki na ten moment. Jeśli wszyscy NYKsi będą zdrowi to faktycznie moc z ławki może być wtedy. Póki co nie ma.

Stefan, to ty się nie masz co chwalić swoją budową :D Rozmawiamy tutaj o atletach, a nie gościach o budowie beczki piwa. Ja mam kilka centymetrów więcej niż ty i wagę 90kg no i ułomkiem nie jestem na pewno :) U NYKów brakuje mocy pod koszem, może przedstaw swoją kandydaturę Woodsonowi ;)
-
Gość: Andreee, *.dynamic.gprs.plus.pl
2012/11/28 10:03:28
Stefan, dalej nie usłyszałem żadnego argumentu z twojej strony :) Jaki z tego wniosek? Nie masz nic rzeczowego do napisania. zNYKajacy Ci to ładnie rozpisał ;)
-
Gość: Andreee, *.dynamic.gprs.plus.pl
2012/11/28 10:05:36
I pomimo, że wzrok mam dobry to faktycznie nie widzę wartościowych zmienników na ławce NYK poza JRem. Jeśli ty uważasz, że Camby, Wallace, Prigioni, Novak, White czy Copeland prezentują sumarycznie jakąś wartość to w takim razie może zakończyć dyskusję.
-
Gość: kuba86, *.dynamic.chello.pl
2012/11/28 10:07:46
Ludzie po co ta spinka z rana "RELAX" to tylko NBA :). Dziś jest kolejny mecz bez Kidda, Shumperta i Stata :( Na szczęście będzie Brewer. Co do ławki to mamy na pewo lepszą niż wiele zespołów w lidze, a już na pewno LAL hahahaha 5 pkt z ławki z IND załamka
-
2012/11/28 10:13:11
Co do beczki piwa to taka budowe moze Ty prezentujesz ja swoja osiagnolem po tysiacach godzin spedzonych na silowni takze z czym do ludzi?!
-
Gość: Andreee, *.dynamic.gprs.plus.pl
2012/11/28 10:15:24
Kuba, nie ma żadnej spinki :) Po prostu kolega Stefan nagina rzeczywistość :P Po prostu nie da się nic ciekawego wyrzeźbić z takich klocków jak: Wallace, Camby, Thomas czy Prigioni. To są już gracze, którzy szykują się na emeryturę. Metryczki nie oszukasz. To już nigdy nie będzie iskra z ławki, nawet iskierka. Może iskiereczka czasem. Chociaż bardziej iskiereczkunia. Kidd coś tam jeszcze potrafi dlatego jego nie dorzucałem do tamtych emerytów. Copeland i White to śmiech przecież. Novak umie tylko rzucać trójki, a i to mu ostatnio nie wychodzi. Zostaje JR. Tyle z ławki NYK :) Jeśli STAT wróci i da się posadzić na ławce to może wtedy jej wartość faktycznie urośnie. Tak samo w przypadku powrotu Schumpa. Dlatego nie rozumiem jak można się upierać, że ławka NYK jest mocniejsza od BKN.
-
Gość: Andreee, *.dynamic.gprs.plus.pl
2012/11/28 10:17:19
No jeśli taki kulturysta z Ciebie Stefan to przepraszam w takim razie :) Przy tej wadze i wzroście to musisz wyglądać jak niemalże Pudzian :D Nie zmienia to jednak faktu, że D.Will to jest atleta i kawał chłopa. Potrafi zdominować siłą fizyczną praktycznie każdego PG
-
Gość: Andreee, *.dynamic.gprs.plus.pl
2012/11/28 10:20:42
A co do tego tysiąca godzin na siłowni to warto także czasem poćwiczyć główkę bo to "osiagnolem" nie brzmi już tak imponująco :)
-
2012/11/28 10:21:29
Stefan zarzuć jakieś zdjęcie... Adonisie...
-
Gość: Andreee, *.dynamic.gprs.plus.pl
2012/11/28 10:27:42
Może być problem żeby znaleźć takie na którym zmieścił się w kadr :D
-
2012/11/28 10:28:20
Wracajac do tematu to ta iskre o ktorej wsponiales daje J,R natomiast reszta daje madrosc i doswiadczenie co jest bardzo wazne gdy chce sie zdobyc mistrzostwo,a takze kilka punktow potrafia dorzucic zreszta u nas jest komu punkty zdobywac.Nie lekzewaz weteranow!Ja tez ich kiedys nie docenialem a to byl blad.8-1 na poczatku sezonu nie wzielo sie znikąd,a mecze byly trudne.Jesli chodzi o S.Novaka to wiadomo jest ze jego zadaniem jest wbijanie trojek i tyle i to jest jego zadanie,ze narazie skutecznosc jest slaba to inna sprawa ale wkoncu ulegnie poprawie bo Steve naprawde jest w tym dobry.
-
2012/11/28 10:31:33
Podawalem Ci kiedys moje namiary na NK.Imie i nazwisko itd.myslalem ze skorzystasz.Jesli chcesz to wysle ci maila z namiarami i sam ocenisz czy mowie prawde czy sciemniam.
-
Gość: Andreee, *.dynamic.gprs.plus.pl
2012/11/28 10:32:56
Trzeba poczekać do końca sezonu z ostateczną oceną. Ławka może być fajna jeśli wróci STAT i da się na nią posadzić. Byłby dużo bardziej przydatny gdyby grał z ławki niż w S5. Podobnie w przypadku Schumpa. Pewnie, że dobry weteran jest zawsze w cenie, ale zawodnicy w wieku 38,39,40 lat nie pociągną za długo
-
Gość: lowrider69, *.giga-komputer.pl
2012/11/28 10:33:21
WTF to od wyśmiewania NYK`sów przechodzimy na wyśmiewanie siebie nawzajem??? halo?
-
Gość: Andreee, *.dynamic.gprs.plus.pl
2012/11/28 10:35:11
zNYKajacy, jak dają to trza brać! :)
-
Gość: Andreee, *.dynamic.gprs.plus.pl
2012/11/28 10:38:49
Oj tam zaraz wyśmiewanie, przecież nikt nie zamierza obrażać drugiej osoby. Trochę z humorem podejdź, nie ma się co dąsać.
-
2012/11/28 10:40:24
@zNYKający
Z Tobą już o tym rozmawiałem. Dla Ciebie ławka Indiany jest lepsza. To mi wystarczy:)
@Andree
Piszesz o Novak'u, że rzuca tylko za 3. A co robi Evans poza zbieraniem? Chyba nie powiesz mi, że jest dobrym obrońcą?
Novak jest zadaniowcem. Gdyby poza rzucaniem najlepiej trójek w lidze(teraz kryzys) posiadał inne atuty, np dobra obrona(Danny Green) to grałby prawdopodobnie w s5.
Co Stackhouse pokazał? Że potrafi rzucać za 3 z rogu? Na dłuższą metę w tym aspekcie lepszy jest Steve, który posiada ten atut, iż działa także jako przynęta. Stackhouse tego nie ma.
Bogans jest niezłym defensorem i poza średnią trójką w ataku jest równie pożyteczny, co Novak bez trójki.

Co potrafi więcej w ataku Blatche od Wallace'a(zNykający)? Nie mogę zrozumieć, dlaczego Wallace gra tak mało w post-up, gdzie już nieraz pokazywał się z dobrej strony. O porównaniu w obronie chyba nie muszę pisać.
Camby przypomnę, iż w zeszłym sezonie miał najwyższą średnia zbiórek na czas spędzony na parkiecie. Dajmy może mu jeszcze trochę czasu.

podsumowując, dla mnie wygląda to tak:
Prigoni<Watson
J.R>Brooks, Bogans
Novak>Stackhouse
Wallace>Blatche
Na tą chwile Camby<Evans, ale Camby jest lepszym obrońcą, dlatego jeśli dojdzie do dobrej formy to bez dwóch zdań będzie bardziej pożyteczny od Reggiego.

Kiedyi wróci Stat to albo on będzie wchodził z ławki>>>Blatche, albo Brewer>>>Bogans
-
2012/11/28 10:40:58
zNYK poslalem Ci maila.A Ty kolego patrz abys mial dla siebie odpowiedni kadr.
-
Gość: kuba86, *.dynamic.chello.pl
2012/11/28 10:43:04
@DO WSZYSTKICH. Stefan się teraz na mnie wkurzy. Nie opuściłem na żywo żadnego meczu Knicks poza z Houston. i Wnioski są takie:

"Camby" gra 5-8 min - i w zasadzie nikt nie wie co z nim nie tak, czy to już jest jego maks, ciągle się pisze o jego formie fizycznej dla mnie mega zagadka.

"K.Thomas" - coś tam może bronić w "Poście" jakiegoś wysokiego. 0 przydatności w ataku.

"S.Novak: - 4.2 Mln wyrzucone w błoto - koleś jest dobry jak już jest po meczu Np: Detroit, w meczach gdzie jest "def" trudno mu nawet się pokazać. Pewnie będą takie mecze że zapoda 6/7 czy coś ale to nie będzie z MIAMI :)

"P.Pieróg" - coś tam pogra pokozłuję w 50% nic z tego nie wynika, rzut słaby jak na NBA, może coś z niego jeszcze będzie.

"R.Wallece" - zadziorny mógłby więcej pograć pod tablicą a nie naparzać za trzy. Ogólnie przydatny i energetyczny gracz dla reszty.

"JR SMITH" - dla mnie progres roku na tą chwile, robi wszystko na parkiecie. Ale zdarzają mu się też powroty do przeszłości np: leci kontra praktycznie sam na sam z koszem a on "cegli" za trzy..... Co do jego zachowań typu łokieć czy coś to taki z niego łobuz i walczak nikt tego nie zmieni.

"Copland"- WTF ??? na obecną chwilę, może podkreślam może, się rozwinie ciut. Chyba że do tego czasu wróci J.J z Portland :D

"J.White" - wejdzie na 4 koma 8 min, za cegli za trzy może jakiś dunk i to tyle. Oczywiście gdy już jest po wszystkim.

A teraz Wielcy nieobecni:
"A.Stoudemire" - będzie twarzą drugiego Unitu, chyba że S.Nash namówi go do LA bo LA może mieć do 15 grudnia już tak 10-14. I zrobi się tam Ciepło. Tak na poważnie jest nam potrzebna opcja w ataku inna niż Melo, JR, Felton.....

"I.Shumpert" - krewetki coś mówią że będzie na styczeń-luty w trakcie relacji z MSG ta pod choinkę to gówno prawda. Wróci to wniesie bardzo dużo, ale najpierw musi dojść do formy co zajmie mu tak z 1 miech......

To tyle od mnie. Jest to subiektywna ocena ławki New York Knicks na tą chwilę, jako fana od 2003 roku...............



-
2012/11/28 10:47:47
Wiesz Kuba S.Novak ratowal nam mecze w zeszlym sezonie np.z Cleveland i Dallas takze nie do konca jest prawda to co napisales.
-
2012/11/28 10:51:20
kuba jak zawsze żyjesz jakąś przeszłością słusznie minioną.

Camby był obrońcą, Wallace był graczem post-up...
-
Gość: Andreee, *.dynamic.gprs.plus.pl
2012/11/28 10:51:42
Stefan, ja jestem strasznie niefotogeniczny więc uciekam kiedy cykają fotki
-
2012/11/28 10:55:32
zNYK jesli juz obczaisz to prosze o odniesienie sie.
-
2012/11/28 10:59:52
Stefan nie mam dostępu do nk...
-
2012/11/28 11:18:19
zNYK teraz zajzyj na poczte:)
-
2012/11/28 11:26:28
Potwierdzam, że stefan ma rękę jak ja udo.
-
2012/11/28 11:27:20
zNYKający, a Ty jak zwykle żyjesz w swoim świecie fantasy.
Dla Ciebie dobry początek Knicks nie ma znaczenia, ale słaby Cambieg'o znaczenie już ma. Logika

Nie mam zamiaru na siłę tutaj dyskutować, bo to jak walka z wiatrakami. Dlatego na jakiś czas kończę. Do zobaczenia w Londynie, jeśli się spotkamy. Może wtedy zamienimy parę słów na temat tej wielkiej iskry, jaka mogą dać drużynie Bogans i Stackhouse
-
Gość: kuba86, *.dynamic.chello.pl
2012/11/28 11:30:02
@Kuba1809 widzimy się na czacie o 2 00, nie żartuj sobie, ja nie mam możliwości lecieć o UK .......
-
2012/11/28 11:34:15
Szkoda ze nie masz dostepu do NK ale to zdjecie ktore Ci wyslalem jest tam jako pierwsze i najbardziej aktualne.Zreszta moze jakis Twoj kolega ma dostep takze zapraszam na profil dane masz.
Dzis z Mil.kto bedzoe ogladac?
-
Gość: kuba86, *.dynamic.chello.pl
2012/11/28 11:36:49
@stefan_3344 Ja na 100% :) Brewer ma być do dyspozycji. J.Kidd niestety nie
-
2012/11/28 11:42:14
Ja oczywiscie tesz!Tak wiem niestety ale dobrze ze chociaz Brewer bedzie.
-
Gość: kuba86, *.dynamic.chello.pl
2012/11/28 11:47:50
Sorki za offtop.
CLV-PHX, SAC-MIN, LAL-IND ==> "chomikuj.pl nazwa:NYKNICKS" Za dwa tygodnie mecze NBA będą na stałe folderem "FREE" Muszę nabić punkty żeby je wymienić na transfer dla Was. Zapraszam
-
2012/11/28 11:48:20
Fantasy? Co Ty opowiadasz chłopcze! Ja realnie patrzę na to co się dzieje. Uważam, że start jest ponad stan. Ale o niczym nie świadczy. Matura będzie w kwietniu.

Nie obrażaj się tylko dlatego, że niektórzy mają inne inne zdanie. To nie jest polityka. My tu naprawdę nie walczymy. Ani nie nawracamy. Czy istotą dyskusji jest zawsze przekonanie kogoś do swojej racji? Nie odmawiam Ci prawa do Twojego zdania. Nie odbieram również racji Twoim argumentom. Tyle, że się z nimi nie zgadzam.

PS. Ja słowa o Bogansie nie napisałem. A tym bardziej o jego iskrze. Jest niezłym obrońcą i tyle. Stackhouse jest tak samo patologiczny jak nasza geriatria.
-
2012/11/28 12:13:11
Pisząc o fantasy zszedłem na Twój poziom argumentacji tego typu:
takie jest życie, jesteś młody, żyjesz przeszłością

Nie potrafię już dyskutować z takimi argumentami. Masz do nich prawo, ale ja nie mam zamiaru się do nich odnosić.
-
2012/11/28 12:16:24
Czytać będę dalej.
-
2012/11/28 12:17:30
Moim zdaniem jest między nami inna fundamentalna różnica sprowadzająca się do tego, że ja nie przeżywam sportu tak jak Ty. Już nie. Ten entuzjazm, pewna (dobrze mnie zrozum) zapalczywość, wiara w sukces ukochanej drużyny jest mi już obca. Pewnie też taki byłem. Ale to mija. Już się nie podniecam. Bawi mnie to co robię.
-
2012/11/28 12:19:46
I na co to ma być argument?
-
2012/11/28 12:26:18
Podniecam się koszykówką, kiedy gram i oglądam. Na pisanie ma to nikły wpływ.

Z resztą już pisałem, co ma wpływ na moje poglądy, jeśli pamiętasz.
-
2012/11/28 13:33:58
Ale to nie jest żaden argument. To jest fakt.

Proponujesz mi jakiś pojedynek na argumenty a ja pytam po co? O czym chcesz mnie przekonać? Że Novak jest świetnym graczem z ławki i każdy chciałby go mieć w swoim składzie? Że JR Smith potrafi nie dać owładnąć się chaosowi? Czy, że Camby potrafił w przeszłości zbierać?
-
Gość: Lanfaust, *.internetdsl.tpnet.pl
2012/11/28 15:15:22
Panowie, Pax między Chrześcijany :)

Prawda jest taka, że Kniksi radzą sobie nadspodziewanie dobrze. Nie bardzo wierzyłem w ten zlepek egoizmu (smith, Melo), geriatrii (D'artagnan Kidd oraz Atos, Portos, Aramis i Blanchet -Prignioni), graczy jednowymiarowych (Chandler i Novak) i odrzutów z wysypiska (Cop i Biały) bedzie sobie tak zaskakująco dobrze radził. Praktycznie polegli tylko bez walki w meczu z Houston (MEM nie liczę). Pozostałe były albo na styku, albo wygrane wysoko. Co więcej robili to po dobrej grze.
Oczywiście, że Znykajacy ma rację co do oceny poszczególnych graczy, ale na razie jakimś cudem ten zlepek działa !!!
Nie będę opowiadał bajek, że jest to skład mogący rywalizowac z Miami, poza nimi nie widze przeciwnika z którym kniks byłoby bez szans..
-
Gość: hatamoto77, 212.160.172.*
2012/11/28 15:35:54
@lanfaust

Planchet - wybacz, że koryguję ale musiałem jako miłośnik całej trylogii

A charaktery bym chyba inaczej poprzypisywał niz znyk:

najmroczniejsze oblicze ma kurt, więc powinien byc atoserm, marcus jest cokolwiek zniewieściały, więc to jego bym widział jako aramisa
-
2012/11/28 17:03:47
To w takim razie co miał wnieść podany przez Ciebie fakt?
Że przez młodzieńczy entuzjazm i wiarę w drużynę, przyszłość widzę przez różowe okulary i nie potrafię ujrzeć szarej rzeczywistości otaczającej Knicks?
Jeśli tak, to ja się z tym faktem nie zgadzam, bo dla mnie to nie jest fakt, tylko absurd.
Jeśli miał wnieść coś innego to proszę powiedz co, bo ja nie ma pomysłu.

Ps. Czy zeszły sezon to tak odległa przeszłość(Camby)? W takim razie Boston nie ma czego szukać w tej lidze. Pierce i Garnett powinni iść pod piach, a nie pchać się na boisko.
-
2012/11/28 17:12:24
@ hatamoto

Ale to Thomas jest "sexy".
Z Atosem nie mam żadnej konotacji... Nie wiem czy Kurt jest aż tak honorowy...
-
Gość: znykajacy, *.public.twinsnet.pl
2012/11/28 18:41:34
To jeszcze raz powoli.

Jesteś kibicem zaangażowanym emocjonalnie - kibicem pozytywnym, martwiącym się, stroskanym.

Ja nie jestem zaangażowany wcale i tylko tak sobie tylko cynicznie obserwuję, trenując sardoniczny uśmieszek. Ten blog nie jest nadzwyczaj merytoryczny (jak np. 6G), bo się na warsztacie koszykarskim nie znam i uważałbym to za nudne pisanie o jakiś pick and popach po koźle na dwa tempa. Who cares?

Trudno więc w takim rozbieżnym spojrzeniu znaleźć wspólny mianownik do dyskusji. Ty oczekujesz ode mnie, żeby odniósł się do Twojego każdego merytorycznego argumentu bo toczymy jakiś bój o prawdę. Do czego chcesz mnie przekonać? Że to Ty masz rację. Nawet jak ją masz to (z cały szacunkiem...) co z tego? Co to zmieni?
Powiem, że kibicuje NYK całym swoim serce i przepraszam za 570 impresji? No nie. Tego nie uczynię. :)
-
Gość: kuba86, *.dynamic.chello.pl
2012/11/28 20:04:23
To znowu ja. Ma ktoś szczegółowe dane kontraktów Amare i Pau Gasola ??
-
2012/11/28 20:46:50
Kuba86 w Ciebie google nie działa? :)
-
2012/11/28 21:23:26
zNYK swoja droga to pewnie troche dziwnie bylo Ci ''poznac'' stefana:)
-
Gość: Erwin3m, *.ists.pl
2012/11/28 21:57:30
Nie wiem o co się kłócicie i do jakich konkluzji doszliście, bo nie chce mi się czytać tej sterty komentarzy, więc wyślę Wam serduszko.

<3

.

.

.
znykajacy@go2.pl
.
Operacja LONDYN 2013 Koszulki jak malowane
.
.
. .

[ Copy this | Start New | Full Size ]
.
monitoring pozycji
___ . .

6G Nowojorskie Impresje